Produkt dnia
Spark kolczyki Florindi Rose Water Opal
Spark kolczyki Florindi Rose Water Opal
319,00 zł
szt.
ZEGAREK SPARK CENTELLA WHITE
ZEGAREK SPARK CENTELLA WHITE
219,00 zł 109,00 zł
szt.
Motyle Bransoletka Skin To Skin
Motyle Bransoletka Skin To Skin
399,00 zł
szt.
Promocje
BRANSOLETKA Z PERŁAMI I KRYSZTAŁAMI SWAROVSKIEGO
BRANSOLETKA Z PERŁAMI I KRYSZTAŁAMI SWAROVSKIEGO
109,00 zł 89,00 zł
szt.
KOLCZYKI Z KRYSZTAŁAMI SWAROVSKIEGO
KOLCZYKI Z KRYSZTAŁAMI SWAROVSKIEGO
30,00 zł 24,00 zł
szt.
ZEGAREK SPARK CENTELLA WHITE
ZEGAREK SPARK CENTELLA WHITE
219,00 zł 109,00 zł
szt.
Blog
FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i czas dostawy:

1. Czy jest możliwość wysyłki za granicę Polski?

Oczywiście. W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt, aby sprawdzić koszty przesyłki.

2. Czy mogę skorzystać z opcji darmowej wysyłki?

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zakupach powyżej 250zł. W innym przypadku obowiązuje cennik zamieszczony tutaj

3. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Odbiór osobisty jest jak najbardziej możliwy. Biżuterię można odebrać na naszym stoisku w pasażu Leclerc w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. 11-listopada 6 lub w Galerii Ostrowiec przy ul. Mickiewicza 30.

4. Jaki jest czas dostawy?

Większość produktów wysyłamy w ciągu 24-48 godzin. Przy każdym produkcie widoczny jest czas realizacji zamówienia. Przy produktach z wydłużonym czasem realizacji do 30 dni, czas ten często ulega skróceniu, ponieważ produkty zamawiamy na bieżąco i mogą pojawić się u nas już w ciągu kilku dni. Jeśli chcesz dowiedzieć się czy dany produkt będzie można otrzymać wcześniej, zapraszamy do kontaktu.

5. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Jest to jak najbardziej możliwe, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny 412475795 lub mailowy sklep@polskie-srebro.pl.

Zwroty i reklamacje:  

1. Czy jest możliwość reklamacji?

Oczywiście. Każda zakupiona u nas biżuteria posiada 2 letni okres gwarancji. Aby zareklamować produkt należy wypełnić druk reklamacyjny znajdujący się tutaj. Taki druk wraz z reklamowaną biżuterią należy wysłać do nas na adres: 11 Listopada 6.

2. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Każdemu konsumentowi, który zakupi u nas biżuterię przysługuje 14-dniowe prawo zwrotu nieuszkodzonego i nieużywanego towaru. Więcej informacji oraz formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj. Więcej informacji znajduje się w zakładce Zwroty i reklamacje.

Sposoby płatności i rejestracja:

1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Dla wygody naszych klientów umożliwiliśmy skorzystanie z szybkich przelewów internetowych Dotpay. System umożliwia wykonanie płatności elektronicznych w formie przelewu a także płatności kartą kredytową. System ten gwarantuje również najwyższe standardy bezpieczeństwa.

2. Czy można obejrzeć produkty w sklepie stacjonarnym?

Oczywiście, posiadamy dwa sklepy w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zapraszamy do pasażu Leclerc przy ul. 11 Listopada 6 oraz Galerii Ostrowiec przy ul. Mickiewicza 30.

3. Czy muszę rejestrować się na stronie, aby móc zrobić zakupy?

Nie wymagamy rejestracji przy zakupach, ale zachęcamy do założenia konta klienta. Wiąże się to z możliwością skorzystania z wielu korzystnych dla klientów promocji i rabatów.

Informacje o produkcie:

1. Gdzie mogę otrzymać informacje o produkcie, których nie ma w opisie?

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Zapraszamy do kontaktu mailowego sklep@polskie-srebro.pl, telefonicznego 412475795 lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się tutaj

2. Dlaczego niektóre produkty mają 30 dniowy czas realizacji?

Wydłużony czas realizacji wysyłki do 30 dni jest spowodowany aktualnym brakiem produktów w magazynie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji uległ znacznemu skróceniu, jednak tak jak w przypadku biżuterii Motyle, która jest biżuterią artystyczną, ręcznie wykonywaną, czas wykonania biżuterii jest dłuższy. Każda sztuka produkowana jest na zamówienie, dzięki czemu klient ma pewność, że otrzyma wyjątkową, wykonaną specjalnie dla niego biżuterię.

3. Spodobała mi się pewna biżuteria. Czy mogę zamówić ją w innym kolorze?

Niektórzy producenci wykonują biżuterię na specjalne zamówienie klienta. W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy informacji na temat indywidualnych zamówień.

4. Potrzebuję pomocy przy wyborze biżuterii. Gdzie mogę ją uzyskać?

Z wielką chęcią pomożemy wybrać idealną biżuterię na prezent. Chętnie doradzimy także jaka biżuteria najlepiej będzie pasować do Ciebie i Twoich potrzeb. Zachęcamy do kontaktu mailowego sklep@polskie-srebro.pl lub telefonicznego 412475795.

5. Nie wiem jaki rozmiar pierścionka wybrać. Gdzie mogę uzyskać informację?

Na naszym blogu znajduje się poradnik „Jak wybrać rozmiar pierścionka zaręczynowego” , który podpowie jak wybrać odpowiedni rozmiar. Zapraszamy również do kontaktu – chętnie udzielimy porady.

6. Chcę kupić biżuterię na prezent. Czy będzie ona odpowiednio zapakowana?

Zapewniamy, że każda zakupiona przez nas biżuteria pakowana jest w eleganckie opakowania firmowe lub ozdobne pudełeczka. Na życzenie klienta możemy wybrać odpowiedni kolor opakowania lub formę.

7. Czy jest możliwość wysyłki biżuterii jako prezentu to wybranej osoby?

Chętnie przygotujemy paczkę przeznaczoną na prezent. Zapewniamy, że odpowiednio go zapakujemy i dodamy do biżuterii metkę bez widocznej ceny. W takiej sytuacji prosimy w zamówieniu podać nam adres wysyłki do osoby obdarowywanej oraz informację, że ma to być prezent. Paragon lub fakturę wyślemy mailem do osoby zamawiającej.

8. Jeśli spodobał mi się złoty pierścionek, mogę zamówić go w białym złocie?

W większości widocznych u nas pierścionków jest możliwość zamówienia go w białym kolorze w dowolnym rozmiarze. W przypadku chęci złożenia takiego zamówienia, prosimy o kontakt.

9. Skąd mogę wiedzieć, że zakupiony pierścionek z brylantem faktycznie jest kamieniem szlachetnym?

Do każdego zakupionego u nas brylantu klient dodaje certyfikat, w którym oznaczona jest jego wielkość, czystość i barwa. Każdy brylant posiada swój własny certyfikat, który gwarantuje autentyczność kamienia.

10. Spodobał mi się pierścionek, ale nie ma mojego rozmiaru. Czy mogę zamówić go w moim rozmiarze?

Jeśli tylko to możliwe, chętnie sprowadzimy Twój rozmiar. Zapraszamy do kontaktu. Sprawdzimy, czy dany pierścionek można zamówić w danym kolorze złota i rozmiarze oraz jaki będzie czas oczekiwania na zamówienie.

11. Czy kolor pozłacanej biżuterii jest trwały?

Biżuteria pozłacana wymaga odpowiedniego traktowania. Aby jak najdłużej cieszyć się pięknym, złotym kolorem należy zdejmować taką biżuterię do snu i kąpieli. Biżuterii pozłacanej nie wolno moczyć, psikać perfumami i narażać na kontakt z innymi kosmetykami, aby uniknąć niepożądanej reakcji chemicznej.

12. Czy jest możliwe, że biżuteria wygląda lepiej na zdjęciu niż jest w rzeczywistości?

Zapewniamy, że wszystkie nasze wyroby będą prezentować się jeszcze lepiej „na żywo”. Zdjęcia pozbawione są refleksów światła, które dodają biżuterii blasku i piękna.

13. Mam inne pytanie. Gdzie mogę uzyskać odpowiedź?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail sklep@polskie-srebro.pl, telefonicznie pod nr telefonu 412475795 oraz przez formularz kontaktowy znajdujący się tutaj

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl